Vandaag heeft Franciscus haar nieuwe corporate film Zorg van Generaties gelanceerd. In 2,5 minuut geeft de film een inkijkje in de ambities vanuit het strategisch ziekenhuisplan, met 4 hoofdthema’s: Zorg voor elkaar, Zorg voor de patiënt, Zorg die ons past en Zorg Nu & Straks. Niels Honig, voorzitter Raad van Bestuur: ‘Samen met onze collega's tonen we hoe wij betekenis geven aan de missie Zorg van generaties en het echte werk. We zijn trots op wat we doen.’
De groeiende zorgvraag zorgt voor extra druk op de medewerkers. Er wordt hard gewerkt en dit gaat gepaard met een lach en een traan. Het vraagt om doorzetten, doorpakken en ervoor gaan. Dit doen de zorgprofessionals om de patiënten de best mogelijke zorg te kunnen blijven bieden.
Profileren door te raken
Met de film wil Franciscus zich profileren door de kijker te raken en te tonen in welke richting het ziekenhuis zich ontwikkelt. Daarnaast is het doel kijkers te enthousiasmeren om samen te werken met het ziekenhuis.
Wie wil Franciscus bereiken
In eerste instantie is de film gericht op zorggerelateerde samenwerkingspartners, zoals andere ziekenhuizen, zorginstellingen, huisartsen, verloskundigen en zorgverzekeraars. In tweede instantie op gemeentelijke overheden, welzijnsorganisaties, patiënten en inwoners.
Makers van de film en hoofrolspelers
Het concept van de film is ontwikkeld door reclamebureau 0to9 en de productie is uitgevoerd door Kaaps, Rotterdams videoproductiebedrijf. De hoofdrolspelers in de film zijn de collega’s: Maica, Samara, Cellina, Nicole, Björn, Annemarie, Maaike en Ilona. Als dank ontvingen zij allen een Oscar van het ziekenhuisbestuur.
Benieuwd naar de video? Klik hier!