Digitaal cliëntenpanel
De Cliëntenraad van Franciscus hecht veel waarde aan de mening van de cliënten. Door direct informatie te ontvangen van de cliënten van Franciscus, kan de Cliëntenraad zich een beter beeld vormen van wat er leeft bij haar achterban. Daarom voeren wij regelmatig onderzoek uit naar uw mening als het gaat om de kwaliteit en dienstverlening van Franciscus.
Wat is een cliëntenpanel?
Een cliëntenpanel is een representatieve groep cliënten (hieronder worden verstaan: patiënten, familieleden en overige bezoekers) die op regelmatige basis, maximaal vier maal per jaar, wordt gevraagd naar hun mening over uiteenlopende onderwerpen met betrekking tot de kwaliteit en dienstverlening van Franciscus.
Aanmelden Cliëntenpanel
U kunt zich aanmelden voor het digitale cliëntenpanel als u in de regio Rotterdam/Schiedam/Vlaardingen/Maassluis/Lansingerland woont en u uw mening wilt geven over diverse onderwerpen.
Via e-mail ontvangt u een uitnodiging voor deelname aan het online cliëntenpanel. Met uw deelname helpt u mee om de kwaliteit van Franciscus verder te verbeteren.
Afmelden Cliëntenpanel
U kunt u zelf afmelden voor het het digitale cliëntenpanel door het onderstaand formulier in te vullen.
Bescherming gegevens
Uw persoonlijke gegevens worden uiteraard beschermd. De door u verstrekte informatie wordt door de Cliëntenraad opgeslagen en beheerd. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het cliëntenpanel en niet aan derden ter beschikking gesteld. U kunt uw gegevens altijd laten wijzigen of laten verwijderen uit het bestand.
Archief cliëntenpanels
- Mei 2024: Eten en Drinken
- Mei 2023: Dienstverlening dienstapotheek Gasthuis
- November 2022: Nieuwe website www.franciscus.nl
- November 2022: Uitgestelde zorg na Covid
- Februari 2022: Belangrijkste conclusies cliëntenpanel OK
- December 2021: Ervaringen OK
- December 2021: Zorg op Afstand/Dichtbij
- Juli 2021: Samenvatting Geïntegreerde Spoedzorg
- Juni 2021: Geïntegreerde Spoedzorg
- November 2020: Coronamaatregelen
- Juli 2020: Bereikbaarheid
- Oktober 2019: Bezoektijden
- December 2018: Spoedeisende Hulp
- Juni 2018: Patiëntenportaal
- December 2017: Informatievoorziening
- Juni 2017: Nieuwe website
- Mei 2017: Hygiëne in het ziekenhuis
- Najaar 2016: Concentratie van zorg in beide ziekenhuizen